Τα πάντα για Εye brow

Αν με ακολουθείς στο INSTAGRAM (αν όχι ακολούθησε με τι περιμένεις?!) θα είδες ότι ανέβασα την παρακάτω σκιά για τα φρύδια. Την αγόρασα πρόσφατα και είναι της εταιρίας DecoArt. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω σκιά για τα φρύδια και δεν σου κρύβω ότι ήμουν επιφυλακτική, καθώς δεν είχα βρει κάτι που δεν θα ξεχωρίζει από το χρώμα των φρυδιών μου. Η συγκεκριμένη είναι μεν πιο ανοιχτό χρώμα από τα φρύδια μου αλλά δεν φαίνεται διαφορά.

Παρόλο που είναι μία οικονομική σκιά μπορώ να σου πω ότι έχει διάρκεια μέσα στην ημέρα. Θα χρειαστείς επιπλέον ένα πινελάκι και σ’ αυτό το σημείο θα σου προτείνω να μην είναι με μεγάλη λαβή για να το χειρίζεσαι καλύτερα στις λεπτομέρειες που ουσιαστικά όλο το φρύδι στην λεπτομέρεια κρίνεται.

IMG_20170721_150443_303.jpg

Έχω ξαναπεί και πάντα θα το λέω πόσο μου αρέσει να ανακαλύπτω καινούρια προϊόντα…

Ένα καινούριο προϊόν λοιπόν για τα φρύδια είναι από την Seventeen, το Matte Brow Powder All Day Wear. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά αν το δοκιμάσεις εσύ θα ήθελα να μου πεις τη γνώμη σου.

Το Matte Brow Powder, με λεπτής υφής πούδρα, γεμίζει ομοιόμορφα τα κενά, σμιλεύει & σχεδιάζει το σχήμα των φρυδιών. Το ειδικά σχεδιασμένο πινέλο του είναι εξαιρετικά εύχρηστο και επιτρέπει την δημιουργία φυσικού ή dramatic effect. Ιδανικό για αλλαγή απόχρωσης των φρυδιών σας.

  • Ματ αποτέλεσμα που διαρκεί όλη μέρα
  • Υφή σε loose μορφή
  • Με πινέλο ειδικά σχεδιασμένο για ακρίβεια στο σχηματισμό των φρυδιών
  • Διαθέσιμο σε 5 αποχρώσεις που ταιριάζουν απόλυτα στα χρώματα φρυδιών
  • Οφθαλμολογικά ελεγμένο Χωρίς Parabens

 

matte-brow-powder-1.jpg

 

Αν δεν θέλεις να αγοράσεις τίποτα από τα δύο, ούτε και μολύβι φρυδιών, έχω TIP, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μάσκαρα που τελειώνει ή αυτή που αγόρασες και δεν σου αρέσει τελικά!

Περνάς ΑΠΑΛΕΣ (το τονίζω επειδή μόνο τότε θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα) στρώσεις τα φρύδια σου και μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό! Τέλος, αν έχεις τονίσει παραπάνω από όσο ήθελες τα φρύδια σου και το αποτέλεσμα είναι πολύ άγριο μπορείς να το σβήσεις με μία μπατονέτα με απαλές κινήσεις ή ακόμα και με γαλάκτωμα αν θέλεις να σβηστεί τελείως.

Σχολιάστε

